Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Albă ca zăpada



Ingrediente pentru trei foi:

2 oua
7 linguri lapte 
7 linguri ulei 
7 linguri zahar 
 1 lingura rasa amoniac
faina cât cuprinde 
2 pliculete zahar vanilat 


Ingrediente pentru crema:

1 litru lapte
5 ouă
o cană zahar
o cana faina
2 pliculete zahar vanilat
esenta vanilie
coaja de lămâie
100 gr unt


Mod de preparare crema:

Punem laptele într-o craticioara
la foc mic.

Frecam ouale cu zaharul si faina
adaugam puțin din  laptele cald
pentru a subția compozitia.

Turnam compozitia peste restul de lapte,
punem pe foc
si amestecam  pana ce compozitia se ingroasa
la sfarsit  adaugam untul și
amestecam pana ce acesta se topeste.

Adaugam esența și coaja de lămâie.

Crema se pune calduta peste foi 
pentru a le fragezii.


Mod de preparare foi:

Foile  se pregatesc cu 2-3 zile
inainte.

Într-un vas adăugăm toate
ingredienteleîn afară de faină.

Omgenizăm
totul bine și începem să adaugam
 si faina atat cat sa obtinem un aluat
nelipicios,bun de lucrat.

Împartim aluatul în trei bile.

Întindem fiecare aluat în în parte si
coacem foaile pe dosul tăvii de aragaz
pana se rumenesc usor.


Asamblam prajitura iar cand s-a racit
o taiem si o pudram cu zahar 
pudra vanilat.





2 comentarii:

  1. mulțumesc dr. Ellen pentru favoarea pe care mi-ai făcut-o. Sunt foarte încântat pentru că chiriașul meu mi-a plătit în sfârșit chiria de doi ani. a plătit banii și acum nu e în casa mea. Fără tine, nu aș putea obține banii de la el. L-am dat în judecată, dar i-au dat mult timp să plătească datoria, dar vă mulțumesc că l-ați făcut să-l plătească în cel mai scurt timp. Promit că voi continua să depun mărturie online și peste tot despre munca ta puternică. Dacă aveți oricare dintre următoarele probleme, vă rugăm să contactați Dr. Ellen prin WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    1) infidelitate
    2) debitori persistenti
    3) chiriași persistenti
    4) rambursarea prematură a împrumutului
    5) dependența de droguri
    6) performanță sexuală slabă
    7) avort repetat
    8) infertilitate
    9) Promovare la locul de muncă
    10) inel magic
    11) Divorțul
    12) Reduceți-vă fostul înapoi
    13) Rupe obsesia
    14) Reveniți la vraja expeditorului
    15) Vrăji de protecție
    16) Farmecul fericit
    17) Vrăji pentru câștiguri la loterie
    18) vrăji de dragoste gay
    19) Vrăji de dragoste lesbiană Indiferent de problemele tale, dr. Ellen te va ajuta.
    WhatsApp: +2348106541486
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere