Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Fursecuri cu fulgi de ovaz si ciocolata

24 iulie 2011

 

Reteta este aproape identica cu cea de ''fursecuri cu
fulgi de ovaz si stafide''doar ca am folosit ciocolata
in loc de stafide iar fulgii de ovaz i-am
macinat in totalitate.
 


Ingrediente:

500gr fulgi de ovaz
250gr zahar (eu pun 100-150gr)
250gr margarina
3 oua
100gr ciocolata sau picaturi de ciocolata
esenta de vanilie
coaja de portocala
un praf sare

 


Mod de preparare:

Fulgii de ovaz ii macinam in masina de rasnit
cafea transformandu-i in faina.
Mixam untul moale impreuna cu zaharul,adaugam
ouale,esenta de vanilie si coaja de portocala.
Intr-un alt vas amestecam faina de ovaz cu praful de
sare si ciocolata rasa.
Amestecam cele doua compozitii si
omogenizam bine.
Din aluatul rezultat formam bilute pe care le asezam
in tava de aragaz acoperita cu hartie de copt
si le aplatizam usor cu degetele.

 

Se coc 15-20 minute la foc potrivit in cuptorul
incins in prealabil.



Se pot pastra in cutii de metal chiar si o saptamana.











10 comentarii:

  1. Arata tare bine cred ca au fost delicioase!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super o reteta faina si sanatoasa, imi place...O zi placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adela,Miodrag,Bucate apetisante,multumesc frumos pentru aprecieri.
    O vara placuta in continuare.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte interesanta reteta. Imi place mult blogul tau! Felicitari pentru toate retetele minunate. :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca sunt delicioase aceste fursecuri! Te invit sa ni te alaturi la proiectul "Dulce Romanie" http://bettykitchen.wordpress.com/2011/09/01/provocarea-lunii-septembrie-dulce-romanie-2011/

    RăspundețiȘtergere
  6. Oana,multumesc frumos pentru felicitari.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  7. Betty,multumesc pentru aprecieri si pentru invitatie dar din pacate nu iti pot onora invitatia din lipsa timpului,dupa cum vezi ti-am raspuns destul de tarziu si pentru asta imi cer scuze.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  8. fulgi de ovaz la pret bun gasiti aici:
    http://ameplant.ro/produs.php?id=584

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte bune fursecurile! Le-am facut ieri si deja nu mai sunt :P . Merci pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere