Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Scovergi

20 martie 2012


Ingrediente:

500 gr faina
1 pliculet drojdie uscata
1-2 linguri zahar
2 oua
lapte
un praf sare
2 pliculete zahar vanilat
coaja de lamaie sau portocala
ulei pentru prajit



Mod de preparare:

Intr-un vas incapator cernem faina,adaugam
drojdia,zaharul,zaharul vanilat,praful de
sare si amestecam bine.

Adaugam si ouale,coaja de lamaie sau portocala si
laptele caldut atat cat este nevoie.

Framantam bine pana cand aluatul nu mai este
lipicios,la nevoie mai adaugam faina.


Acoperim vasul cu un prosop curat si lasam sa
creasca 30 minute la loc cald.

Cand aluatul este gata luam bucatele din el pe care le
rotunjim dupa care le intindem cu sucitorul
pe masa de lucru.

Incingem uleiul intr-o tigaie si prajim scovergile
pe ambele parti.












2 comentarii:

  1. GROZAVE...Eu am ras si niste cascaval deasupra dupa ce le am pregatit si au fost delicioase

    RăspundețiȘtergere
  2. Tocmai ce am facut si eu astfel de scovergi, am ras in interior coaja de portocala, au iesit nemaipomenite si au facut aripi dintr-un foc :) .

    RăspundețiȘtergere