Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Kids Birthday tickers

Premii si leapsa de la Miculina si Felis

21 iunie 2010






1 Ce insemna blogul pentru tine ?

Pasiune,relaxare si petrecerea timpului liber cat mai placut.

2 Cat de depentet/a esti de blog ?

Atat cat imi permite timpul.

3 Cum alegi subiectul?Ce te inspira?

Subiectul de cele mai multe ori este culinar.
Retetele noi pe care le pun in practica.

4 Ce-ti place si ce nu-ti place in lumea virtuala a blogurilor ?

Imi displac cei care fac comentarii rautacioase
in rest imi place totul.

5 Cum alegi blogul preferat?

Am mai multe bloguri preferate pe care le vizitez,
de obicei le aleg dupa modul in care sunt
prezentate subiectele.


Leapsa ceaiurilor de la Felis.

Am destule ceaiuri in dulap,dar in perioada aceasta
(fiind insarcinata) beau mai mult lapte,acum
cea care le foloseste este mama.
Imi place sa savurez un ceai cald cu lamaie
mai mult iarna.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu